12 Ekim 2011 Çarşamba

ucuz yırttık abicim...

Şu günlerde çokça; abicim diyor.Okuldan öğrendi.Dün yeni bir kelime öğrenmiş;hedi be...Yerinde de kullanıyor ,hadi be değil ama hedi bee diyor.

Asansör hikayelerimizden sitcom olur abicim valla bak:) Dün asansöre bindik,bizimle birlikte aydınlık yüzlü,gülen gözlü,hoş bir hanım da bindi.Üzerinde çok şık pardesösü ve pembeli morlu türbanı.Selamlaştık.O an farkettim,Berk dikkatle türbana bakıyor.Hanımefendi de ki bu kelimeyi sonuna kadar hak ediyor,gülen gözleriyle Berk'e bakıyor.İçimden mıçtık dedim,sormasın lütfen sormasın.Sordu...


B: komik kafa
H:...................
N:..................
B: yeden komik şaypka taktın?
N:komik değil anneciğim,türban onun adı.
B:yeden?
N:isteyen takar,isteyen takmaz ama komik değil
B:hedi be,çok komik
H:ben çok seviyorum ama,komik mi gözüküyorum?
B:hayıl...anne benim val mı tüyban şaypkam
H:senin adın ne küçük bey?
B:küççük bey mii,nööö çok komik
N:söylesene anneciğim adını
B:Berk Kınaycı
H:Berkcim,bu şapkayı kadınlar takar,isteyen kadınlar tamam mı? Ama komik değil
B:tamam,iyi akşamlal,gölüşülüz


Var ya kadın inanılmaz anlayışlı ve kibardı.Biz aslında o kadınla türbana bakış açımızı kibarca konuşmuş olduk,bir çocuğun aklını fazla karıştırmadan.Bir daha görünce,komik der mi bilmem,ama karşımızdaki kadın anlayışlı ve insan çıkınca ucuz atlattık...

Çocuklar onları sevenleri şıp diye anlıyorlar,sevmeyenleri de.Birgün önce,apartmanın önünde,asık yüzlü,nalet, nadan,nobran kadına bakınca Berk ,bana yaklaştı ve kucağıma almamı istedi.Çünkü o kötü bakışı gördü,annesine sığındı.

Bir de ne yapacağını bilemediği haller de var.Cuma akşamı çok güldük.Ellif ,Yıfat ve Alpi geldiler.(Hani elinde kendi eliyle yaptığı tatlıyla.Bana bak kadun,diyet bitsin o tatlıdan isterim,aklım kaldı.) Alpi ve Berk uyum içinde oynarlarken,durduk yere çığlıklar atıyorlardı.Biraz sessiz diyoruz,inadına bağrıyorlar.Ellif'i susun bakayım dedi.Berk'in bakışını görmek lazımdı,anlatılmaz çünkü.Tam cevap verecekti Berk,Elif yine birşeyler söyledi,ağzını açtı Berk,kaldı...İnanılmaz komikti.Sevdiği çok sevdiği Alpi'yi korumak istedi ama baktı karşısındaki de dişli,kalakaldı,hemen vınladı odasına.Biz kahkahalarla güldük.

Hep diyorum, öğretmen sesli kadın...Sevgiyle otorite nasıl kurulur gördük o akşam,gözümün önünden gitmiyor Berk'in hali.Nihayetinde erkek işte,baş edemiyeceği ,sevdiği bir kadın olunca vıııınlamak en iyi çözümdür.

Not: Pazar akşamı,Kipa da,yemek alırken,tam siparişi vereceğim Berk;

-Afedelsiniz,makalna val mı? dedi.

Tüm ekip Berk'e yöneldi,var efendim,buyrun efendim...Gösterdiler makarnayı,Berk;

-Ben düzgün makalna istiyolum.Piyav val mı?

Ağzımı açmadım,kalakaldım.Köyfte de velil misin? dedi.Ben hesap ödedim.

Tabiyki bu kadar kibar çocuğa,ayranı kendileri verdiler.Kendime not;bu şekil üzerinde çalış,kibar ve tatlı çocuk,bir ayran olur,bir tatlı olur bedava,yırttık abicim:)))

5 yorum:

  1. Berk giderek daha komik bir çocuk oluyor yahu :)) Öldüm gülmekten kadına komik kafa demiş ya :)))

    YanıtlaSil
  2. Berk aferin oğlum, ne güzel konuşuyorsun sen öyle, velil misin falan, kim öğretiyor sana bunları, çok hazır cevap olacak çok. Çocukların böyle saf temiz düşüncelerle pat diye konuşmalarına bayılıyorum ben:)

    YanıtlaSil
  3. Renk;:)))) Allahtan kadın anlayışlıydı:))

    Fadiş; bizi gözlüyor ama kesinlikle abicim demeyi de öğrense de,rica ederek konuşmayı,tatlı rüyalar demeyi okuldan öğreniyor :)) Marketten alışveriş uygulamaları bile var:))

    YanıtlaSil
  4. Aferim Berk'ime makarnasını kendi istemiş..Brova paşama

    YanıtlaSil
  5. Ayyy diyetteki kadinin evine yemege giderken tatli goturdum dimi ben! :P Sen kurtul su iskenceden-bu arada super gidiyorsun, gozle gorunur bir degisim var- sana tepsi tepsi tatli feda olsun:)
    Layynn, o kadar ugrasiyorum; hala ogretmen sesli kadindan bir adim oteye gidemedim davsanin gozunde. Azmettim Nil;))

    YanıtlaSil